3/18/2017

Nejaké to baštenie, aka #nomnom #ucimesalowcarb

Takže... bola som za tým trénerom, teda... a vyzerá to zatiaľ celkom fajn. Uvidíme. Navrhol mi nízkosacharidovú stravu, z ktorej som bola v prvý moment nadšená a zdesená zároveň a keďže sa s tým jedálníček pre mňa moc zatiaľ nepochlapil :D Tak som sa toho ujala sama a čosi popáchala. Takže... je to zaujímavé. Jednoznačne. Raňajky si stále držím sacharidové, pretože och... ľúbim sladké raňajky, čo vám poviem! Ale zvyšok dňa sa mi darí celkom "ukočírovať", až na nejako detaily. Dokonca dnes, keď môj drahý navrhol pizzu, som odmietla. Bol to jeho nápad, ísť do fitka a za trénerom a potom sa ma pýta, či už neplánujem zvyšok dňa jesť. No... jasné, že plánujem! Len nie pizzu.

Aby ste si nemysleli - verím v to, že všetkého veľa škodí. A aby som ja zanevrela na pizzu? To určite nie. Ale existujú aj iné možnosti a prečo by som sa ňou mala napchávať dňom i nocou? No... to nedáva zmysel. Na obdobie, keď som chudla prvýkrát, si spomínam s láskou a to hlavne na dni, keď som si mohla bez výčitiek dopriať niečo nezdravé. Pretože ako som povedala - všetkého veľa škodí. Ale to je už druhá vec. Pome nato! 


Áno, pravda, štvrtok nebol v úplne každom smere dokonalý a to hlavne čo sa raňajok týka. Pointa je, že chcem ukázať, ako sa to postupne mení. Ako "zavádzam" čisto sacharidové potraviny. A musím sa priznať, že tie low-carb jedlá mi neskutočne chutia a zasýtia. Je pravda, že vo štvrtok - po obede ma neskutočne rozbolela hlava a bola som malátna a proste mi nebolo dobre. Z toho dôvodu som šupla nejaký sacharid k večeri. A potom prišiel druhý deň a druhý "low-carb" obed a mne síce nebolo vyslovene zle, ale stále ma bolela hlava. Tak som zopakovala niečo obdobné i večer. A dnes... dnes nič. Bola som okay. Je vysoko pravdepodobné, že ma bolela hlava i z počasia. Je to možné. Pretože sa dosť menil tlak a ja som na také veci citlivá. Každopádne, tie jedlá sú ozaj sýte a stačí to. Čo som si robila aj research, bežne "zatracované" potraviny sa môžu bez problémov zaradiť do jedálníčka. Toť napr. slanina :D Tak poďme teda na fotky. Moje bláboly nikoho netrápia O:)

pohánková kaša s kakaom, kocka horkej čokolády, 1/2 bánanu, kyslá smotana (áno, kyslá smotana, chutí to neskutočne!)

dusená zelenina, 2 volské oká, pár plátkov camembertu (k tej dusenej zelenine - ochucujem ju, toť soľ, čierne korenie, sem tam sójovka, chilli apod., dusenú zeleninu som zaviedla preto, že mi surová spôsobuje dosť veľkú šarapatu so žalúdkom a jednoducho ju zle trávim)

ovseno-pohánková kaša, 1/2 bieleho jogurtu, chia semienka (ako sa tak dívam :D ), 1/2 pomaranču, 1/2 banánu

dusená zelenina (zvyšky čerstvej, ktorá by v čerstvom stave už nebola jedlá + fazuľové struky, mňam), grilované kuracie prsia, slanina (a bolo to och och božské - dnes som mala na obed to isté a kúpila si chilli omáčku a s tou to bolo ešte lepšie)

praženica s trochou slaniny, so šampiňónmi, pár plátkov camembertu, cherry paradajky, krajček chleba

ovseno-ryžová kaša s makom (delikatesa!), maliny, čučoriedky, 1PL arašidového masla

a moja dnešná večera <3 karfiolová kaša, perkelt s kuracím mäsom, tofu a fazuľovými strukmi, pochutila som si - neskutočne <3

0 komentárov:

Zverejnenie komentára