3/13/2017

Keď to nejde tak, musí to ísť inak!

Ach jo... 

V stredu idem za trénerom. A trošku sa bojím. Netuším prečo. Je to človek, ja som človek (dúfam). Všetko bude okay, nájdeme spoločne to nadšenie pohybu, ktoré som ja už dávno, pradávno stratila. To však neznižuje moju nervozitu. Ale ako sa hovorí - keď to nejde tak, musí to ísť inak. A ja pevne verím, že nájdem spôsob, ako by to mohlo ísť! A bude všetko fajn. A pomaly sa vrátim k tomu, ako som kedysi vyzerala a ako by som mohla vyzerať aj v budúcnosti. 

A tak som sa teda rozhodla trochu podeliť o to, čo vlastne tieto posledné dni jedávam. Robím si "denníček" z jedla :D Som zvedavá, ako zareaguje, keď mu nahučím, že vážiť jedlo nebudem, že viem, čo smiem jesť a čo nesmiem a prípadne budem chcieť len nejaké usmernenie. Ach bože, som nervózna! Zase! Ešte viac! Nevadí, poďme nato moje papanie :) Hodím sem tento víkend, pretože ten mám zapísaný poriadne :D A začala som aj s dneškom. Uvidíme.


Na vysvetlenie - vstávala som vždy niečo po 10:00 a chodila spať medzi 2-3 nadránom. Prostý dôvod - bola som chorá a nevedela spať, už sa to vracia do správnych koľají a včera som šla spať skôr, takže raňajky aj boli skôr :D 

ovseno-pohánková kaša s medom preliata mliekom, čučoriedky, jahody, káva s mliekom - osladená (kávu nesladím, nechutí mi tak, ale ako som bola chorá, mala som otupené chuťové bunky a sladká chuť bola jediná, ktorá prebila :D, už cítim aj tú pravú horkú, takže už nesladím :) a celú kašu som nezjedla, spravila som jej nejako veľa, dojedla som ju na večeru - ten deň tu uvedený nie je)

cestoviny s kuracinou a brokolicou na smotane <3 úúúúplná mňamka, ešte to budem jesť aspoň dva dni, navarila som toho ako pre celý regiment :D zvyknem si nato po zohriatí dať ešte kukuricu (ktorá došla...) a trochu nivy a je to famózne

ovseno-ryžová kaša s medom, 1/2 banánu, jahody, kocka horkej čokolády, káva s mliekom osladená

ovseno-pohánková kaša, 1/2 banánu, jahody, 2 kocky horkých gaštanov, 2 PL kyslej smotany, káva s mliekom (tá kyslá smotana tam inak úplne sedí a chuťovo je to perfektné, celú kašu som nezjedla - nevládala som)

2 krajčeky cereálneho chleba, tuniaková pomazánka, pražská šunka, cherry paradajky, biela reďkovka, cottage syr, sirupová voda - tá na fotke nie je, tú som si spravila potom :D

dnešné raňajky (už si také robiť nebudem, nejako mi už overnight oats nechutia) - overnight oats s jogurtom a mliekom, ľanové semienka, jahody, 1/2 banánu, káva s mliekom

Nemám odfotené všetko - napr. ten šalát, ktorý som si robila, nevyzeral 2x vábne :D Bol dosť dobrý, ale na pohľad nepríťažlivý :) 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára